piątek, 19 lipca 2013

Uwaga! Konkurs!

Konkurs polega na zaproszeniu jak największej liczby osób na bloga (osoby te, muszą tego bloga obserwować).
 
Zasady:
 
-zgłoszenie się pod tym postem

-bycie obserwatorem tego bloga
 
-każda zaproszona przez Ciebie osoba musi być obserwatorem tego bloga i musi napisać, że to Ty ją zaprosiłeś

-zaproszona osoba musi napisać z jakiego konta obserwuje np.: obserwuję jako: Olka
 
 
Nagroda dla osoby, która zaprosi największą liczbę osób:
 
-300sd
 
Możecie się zgłaszać i zapraszać osoby do 5 sierpnia włącznie.

+

Przypominam o trwającym już konkursie na komentatora miesiąca, do wygrania jest 150sd!

+

Zapraszam dopiero zaproszone osoby do komentowania, osoba nowo zaproszona, która będzie komentowała tego bloga regularnie dostanie ode mnie 150sd!

48 komentarzy:

  1. zaprosiła mnie paulina3010

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaprosiła mnie paulina3010

    Rose4400

    Jak też mogę się zgłosić? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak coś to się zgłaszam i zapraszam dalej. :)


    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  4. zaprosił mnie alkastura ;p

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  5. To aj też się zgłoszę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koralina2346 mnie zaprosiła :)

      Usuń
    2. ta laska ( żonka rosołka więc to dla tego tak mówię ) na górze mnie zaprosiła!

      Usuń
    3. żonka rosołka? ;o

      Usuń
    4. Zaprosiła mnie koralinka :D

      Usuń
    5. Zaprosiła mnie Wikuź.

      Usuń
  6. Zgłaszam się!
    Osoby, które zaproszę, będą zgłaszały się w odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaprosił mnie alkastura

    Pozdrawiam, Nicole

    OdpowiedzUsuń
  8. paulina3010 mnie zaprosiła

    OdpowiedzUsuń
  9. zaprosiła mnie patrycja - patxdd

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaprosiła mnie paulina3010. Obserwuję kontem phoebetonkin1

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaprosiła mnie patXDD
    ola22157
    obs jako ola22157

    OdpowiedzUsuń
  12. zaprosiła mnie patXDD
    obs jako kara53
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaprosiła mnie paulina3010

    Zuzia1358

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaprosiła mnie paulina3010 :)
    Obserwuję jako Adusia3125

    OdpowiedzUsuń